Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2010 01:00 - Разликата между Батко и Бойко
Автор: mavrikov Категория: Политика   
Прочетен: 608 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 25.05.2010 10:43


Наскоро пътувах из страната и ми направи впечатление, че във всяко село имаше по 2, даже някъде и по 3 патрулки на КАТ. От една страна - добре, че си вършат работата служителите на МВР и съблюдават безопасността на движението, но от друга страна приличаше малко на военно положение - на всеки ъгъл полицаи! 
Малко по - късно ми се изясни причината за цялата тая суматоха.
 В едно от селата ме спряха и ми поставиха акт от 30 лв. Заслужавах си го , защото наистина карах с превишена скорост, браво на пътните полицаи! Най-учтиво ми обясниха, че ако не го платя до 7 дни , ще ми отнемат три контролни точки от талона.
Какво беше изумлението ми обаче, когато видях какво пише по надолу във фиша... "Преведете парите по разплащателна сметка в СИБАНК" Две вечери преди това Иван Кулеков ни увещаваше да бойкотираме банките на властта - Търговска корпоративна Банка и СИБАНК.  И при това положение как да бойкотираш тези банки, като нямаш възможността да платиш глобата си никъде другаде?!  
Питам се каква е разликата между Батко и Бойко? Разликата е, че единият вкарваше държавни средства във фирмата на брат си / за което го грози присъда от 1 до 8 години/, а другият захранва с  държавни пари  банката на приятелката си. Другата разлика е, че в първия случай има явен конфликт на интереси - неоспорима роднинска връзка, а във втория няма никаква, ама никаква такава. 

image image

Наскоро стана ясно, че парите на държавата в Сибанк се държат при един процент лихва. А във банките нормалната лихва е 7-8%. Разликата от 7 % се вкарва под формата на реклама в някои медии близки до властта .
И така хем имаме удоволствието да гледаме от сутрин до вечер премиера по всички
медии /той между другото е на екран по често от Тодор Живков/ хем си плащаме скъпо и прескъпо за това удоволствие! А българските медии са на 76 място по свобода на словото в света и на последно в Европа, ама на кой му пука ?!


Тагове:   батко,   между,   корупция,   СИБАНК,


Гласувай:
5




1. анонимен - da
23.05.2010 11:37
"Ние" не сме като "предните"! Ха.ха ,ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mavrikov
Категория: Политика
Прочетен: 10179
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930